Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Selasa, 20 November 2012

mengajar adek ku

Dear Diary,
mak suruh aku mengajar adik aku mengaji,mak suruh aku khatam kan dia sebelum aku balik kuantan esok pagi huhu 3 jam lebih aku jadi cikgu mengaji,banyak jugak kesalahan dia baca hukum tajwid dia belom nak betol sangat aku sabr jewlaa HAHA! kol 3.30 petang baru dia khatam aku baca doa khatam
 Al-Quran pastu dia dah merdeka tapayah nak ngaji lagii dah huhu
nanti dah kahwen boleh lah ajar anak orang mengaji kew kan? practice sebelom ade anak sendiri nanti hehe gurau jew malunyew aku
kenapa lah dengan laki ku niyy dari semalam jew nak marah2 aku,mengada la dia haihh geram pown adegadoh besar macam mana pown aku tetap sayang ko biyy ade ko jew dalam hati niyy abes aku baling mouse laptop dah pecah dah dah jahnam sob sob sdihnyew hem . . .






AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :









iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH





im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D