Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Selasa, 20 November 2012

mengajar adek ku

Dear Diary,
mak suruh aku mengajar adik aku mengaji,mak suruh aku khatam kan dia sebelum aku balik kuantan esok pagi huhu 3 jam lebih aku jadi cikgu mengaji,banyak jugak kesalahan dia baca hukum tajwid dia belom nak betol sangat aku sabr jewlaa HAHA! kol 3.30 petang baru dia khatam aku baca doa khatam
 Al-Quran pastu dia dah merdeka tapayah nak ngaji lagii dah huhu
nanti dah kahwen boleh lah ajar anak orang mengaji kew kan? practice sebelom ade anak sendiri nanti hehe gurau jew malunyew aku
kenapa lah dengan laki ku niyy dari semalam jew nak marah2 aku,mengada la dia haihh geram pown adegadoh besar macam mana pown aku tetap sayang ko biyy ade ko jew dalam hati niyy abes aku baling mouse laptop dah pecah dah dah jahnam sob sob sdihnyew hem . . .






AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :









iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH





Isnin, 19 November 2012

kenduri kahwin abg kawanku

Dear Diary,
18/11/2012 aku pergi kenduri kahwin abang azimah dengan lily,family farhanah..majlis abang dia bertemakan tradisional warna hitam merah garang woiii tapi menyerlah lah gak hehe
dah lame tak jumpa dengan mak farhanah,mak dia cakap sekarang aku dah lain sangat muka macam barbie doll malunyew aku
lepas jew makan farhanah terus balik KL sebab esok kelas dia dah nak start tak syiok la ginni kan? kat sini aku dapat jumpa kawan2 lama aku kecuali dahiyah jew aku belum jumpa lagi huhu

ɢαмвαя ƨαια вɛявαʝʋ κʋяʋиɢ









AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :









iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH




Sabtu, 17 November 2012

kuih karipap

Dear Diary,
16/11/2012 aku buat kuih dengan mak aku kuih favourite akupunya la suka aku hehe aku terap kuih then letak inti kentang pastu goreng wow i loike it
korang nak tengok tak karipap yang aku baru belajar dengan mak aku?




AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355




 antara aku dan Si Dia :









iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Rabu, 14 November 2012

Rindu Mohamad Azmir b Sarif

Dear Husband,
Biyy baby rindukan biyybiyy nanges biyy rindukan baby,biyy jangan sedih2 taw nnti baby balik okayy i want say I LOVE YOU and YOU LOVE ME




AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355




 antara aku dan Si Dia :









iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Isnin, 12 November 2012

Thank you 4 the given

Dear Diary,
10/11/2012 Bella belikan aku baju Padini smart kodd :) happy dapat jumpa bella
Thanx for the give








AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355




 antara aku dan Si Dia :










iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D