Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 19 November 2012

kenduri kahwin abg kawanku

Dear Diary,
18/11/2012 aku pergi kenduri kahwin abang azimah dengan lily,family farhanah..majlis abang dia bertemakan tradisional warna hitam merah garang woiii tapi menyerlah lah gak hehe
dah lame tak jumpa dengan mak farhanah,mak dia cakap sekarang aku dah lain sangat muka macam barbie doll malunyew aku
lepas jew makan farhanah terus balik KL sebab esok kelas dia dah nak start tak syiok la ginni kan? kat sini aku dapat jumpa kawan2 lama aku kecuali dahiyah jew aku belum jumpa lagi huhu

ɢαмвαя ƨαια вɛявαʝʋ κʋяʋиɢ









AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :









iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH




Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D