Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Selasa, 21 Mei 2013

kate kakak ku aishkelimm HAHA!

Dear Diary,
kak jue tag gambar kat Aku gambar aiskrim,teringat pulak Aku ajar kak jue makan aiskrim dengan roti gardenia Aku suka ejek kak jue sebab dia suka cakap aiskelimm HAHA! ermm dapnyer hehe kak jue kate dia teringat aku,yewla Aku kan hantu aiskrim hehe terase rindu giler kat akak kesayangan Aku niyy orang pertama yang Aku kenal kat hostel kak jue lah dah dekadd 2 tahun kenal dia niyy,lagipun Aku tadew kakak tuh yang bila Aku dapat kenal kak jue dah macam anggap darah daging sendiri dia sporting best sangatt if orang tuh tak masok kepala dengan Aku mang Aku tak melayan sangat Aku niyy kak jue cakap mak cik dia belikan aiskrim tuhh dia teringat Aku terus tadew selera sebab teringa kat Aku dia jadi sedih sian dengan kak jue Aku taw kau sunyi kan kak mia rindu 
dengan akak taw

wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH











im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D