Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Jumaat, 10 Jun 2011

aduhh penaddnyew...

bru balik dari desaru dengan bf saia lahh.. =)♥ ♥ ♥ n dengan mus aqim,aepul,syafiq,boy,biyy kimora n ramai lagi lahh..=) ♥
2 hari suntuk aku nan bf aku.. =) ♥
camping kat sane ramai2 ♥
best taw ♥
aku tenang jew ♥
aku amek cuti kerje 4 awy nak tenangkan fikiran hee~ ♥
aku stress glew taw nan kerje akuh skunk
biey,thanx yeww coz jage aku semalam ♥
aku sayang gle plus2 kat kau biey ♥ ♥ ♥
wat BBQ kat sane ♥
banyak gak syafiq ohh kuwa kan wet dea ♥
thanx syafiq ♥
esok sabtu kann2?? ♥
kite turun town ramai2 taw =) ♥
























[mv Version] Snsd - Into The New World

Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D