Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Jumaat, 24 Februari 2012

3 Hari saya demam




saya seronok bersama awak




3 hari saya demambila dah sampai kat hospital pukul 4.30 ptgnurse tuw cakap pukul 9mlm tapi belum tentu boleh check aku kew taksiot jewbuah hati aku balik kerja pukul 6.30 dea tros ajak 3g skrg pg,ptg,mlm 3g jewtakod sangat aku merayap,bby kan sakit niyy biyylast2 aku pergi balik rumah makcik akupukul 8 mlm aku & kawan aku pegi klinik kerajaanaku suspek denggi ouhh bdn aku lenguh2,mcm nk muntah,pening2 byk lagitersiksa akutapi nizam cakap dea sian tgok aku



tapi aku still pergi kolej macam biasa walaupun aku tak sihat nak pitam pown ade



:biyy doakan baby cepat baik k


:Amiin...biyy gatal tak? hee


:tak gatal,nak baby cowg jew


MENANTI 31 MAC(MY BIRTHDAY)&18 JULAI(ANNIVERSARY 2TH),21 JULAI(BIRTHDAY MY LOVER


i just wanna says i miss you so much dear



awak,saya sayangg awak plus+++ la sayangg

buah hati M I A

ILOVEYOU MY PRINCE



iloveyou funking damn2 much biyy i never let you go my hubby

anak yang terakhir dalam keluarga

seorang yang manja,prihatin,bertanggungjawab dan penyayang

seorang yang kelakar,tidak kedekut( dengan saya jew => )

handsome boy



MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..










p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH












Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D