Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Rabu, 8 Februari 2012

saya sayang awak capital N


aku cyntekan kau lagi rindu dengan kau bukan mudah nak lupakan awak sayangsaya dengan ex saya memang tak ada ape2 hubungan langsong & tak ambik pon no tel deadalam hati niyy cuma awak yang saya ada sayang
SAYA NAK MINTAK MAAF KAT AWAK SAYA TAU SAYA DAH BUAT HATI AWAK TERLUKA
saya tak boleh tak ade awakjanganlah tinggalkan sayasaya tak boleh tak ade awakmungkin awak tak der sekarang wat saya sedar yang saya memang tak boleh tak ada awak dalam hidop saya

saya betol2 terluka & saya taw awak juga terluka,MAAFKAN SAYA SAYANGG



awak ingat tak kenangan kiter dulu? kita pergi picnic kat tanjung balau? saya terlalu rindukan time itu,time awak kacau saya,bergurau dengan saya,gelak tawa awak sedih saya awak



saya sayangkan awak HAIRUL NIZAM BIN ABU HASSAN

saya ukirkan name kita berdua ia kan abadi selamanya





niyy janji saya dulu,saya tak pernah lupakan nyew

saya berjanji akan:kongsi masalah bersama

:sentiasa bersama dengan awak

:terima awak apa adanya

:saya mao hidup semati dengan awak

:saya takkan cari penganti selain awak

ingat tak lagi?

MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..








p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH




Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D