Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 11 Jun 2012

terpaksa lupakan kau selama-lamanya

Anggaplah tak ada jodoh antara kita
sedihnyew biler aku dengar ex aku layan GRO & layan pil kat santem,golden palace JB
hati mana tak sedih kan sebab dia dulu orang yang pernah aku sayang & pernah jadi sebahagian daripada hidup aku
kawan dia cakap dia jadi macam tuhh disebabkan aku
mak & kakak-kakak dia mang suka nizam couple dengan aku
tapi,family aku tak berapa suka aku couple dengan dia
and now aku sayang
MOHAMAD AZMIR BIN SARIF
budak2 facebook my first acc banyak yang bagi semangat kat aku taw,
THANK YOU ALLS coz support i
bukan senang kan nak lupakan orang yang pernah jadi sebahagian dari kita kan?
my housemate pown cakap sekarang aku dah dapat yang lagi baik dari nizam tuhh
yess,memang betull...
aku sayangg husband aku yang sekarang
tapi kan yang tak leyy blah nizam mesej amir taw errgghh!
tataw nak writting apa lagii taw,,
tangan pulakk dah penat nak menaip niyy,kbye!
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)
p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D