Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Sabtu, 14 Julai 2012

nape aku rase dia makin lame makin lain dengan aku eah
hariII aku menangis aku memang rase dia dah berubah dulu dia lain sekarang lain tawLain sanadd-sanadd
Maybe dia tak faham perasaan aku macam mane kan
1 HARI NANTI DIA AKAN FAHAM IF AKU TAK DER KAT KUANTAN
Aku sayangg dia lebih dari segalanya
Mungkin dia tak tahu kodd yang aku sayang kat diaa
Aku tak nak pew2 dari kau tapi aku nak hatii kau
Kau tinggikan suare pown aku dah keluar air mata kau tak pernah macam tuhh dengan aku
Sampai hati kau kan?

glitter-graphics.com
Aku Dan Si Dia ;)
iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D