Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Sabtu, 1 September 2012

open house :x


Semalam 31 Ogos merdeka! hewhewpukul 4 petang aku pergirumah Jue dia buadd rumah terbuka kat kempadang makmuraku pergidengan kawan-kawanhappy sanadd time niyy


pastu pergi pantai kempadang snap pic jap


pukul 7.30 aku tukar baju then pergi tengok wayang dengan Si Diastart movie pukul 9.50 malam then abes dalam pukul 11 lebih malam,time niyy Si Dia terlentok habes HAHA! comel jew tengok

kuwa jew wayang mak oii perot berkumandang ke udara HAHA!pergi Teluk Chempedak makan MacDonalds bawah pokok tempat biasa aku makan rindu sanadd2 time niyy.

Aku dan Si Dia :))

with my



my friends Apic,Kecik,tyra,Fareed IZkandar & my lovely husband mohamad azmir :)








iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D