Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Sabtu, 9 Mac 2013

Dear Diary,
Aku sedih sangat harini kenape kenape dan kenape? Aku dah betol2 tak boleyy tahan dengan perangai kau sekarang kau buadd Aku macam tunggul macam tadew perasaan semalam Aku tension sangatt2 Aku kuwa dengan kawan Aku pukul 11 malam baru balik Aku tension Aku tension tadew sape yang boley nak perasaan Aku sekarangtolonglah paham dengan perasaan AkuAku dah tawar hati dengan kau,kau maki Aku kau ingat Aku tunggul kau suka menipu kau suka salahkan Aku jew tak kira la tuhh salah kau kew tidak Jangan sampai 1 hari nanti perasaan Aku niyy berubah jadi benci kat kau yew Aku dah terlalu banyak bersabar dengan kau Take A Note Azmir


Apa yang kau cakap kat Aku dulu semua Aku dah terima dan Aku merasai sekarang apa yang kau rasa dulu,maafkan Akuand Ryan Syazwan yang Aku kenal 5 tahun yang lalu dah jaoh berubah



RS
 



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH






Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D