Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 31 Julai 2011

saya mimpi burok


biyy awak nak tau tak pagi tadi saya mimpi awak ada orang lain selain saya saya sayangkan awak sangat2 awak hari2 cakap dengan saya jangan gatal,jangan curang kan jangan tinggalkan awak kan2? kalau saya continue study awak kata awak tak boleh jaoh dari saya im still remember that. tiap2 minggu kite jumpe kan habiskan masa sama2 kalau boleh saya nak jadi payong pada awak sebab boleh lindung awak hee
i love you so much my yayang <3
saya boleh jadi gila kalau2 awak tak dew dengan saya
awak adalah lelaki yang terhebad yang pernah saya jumpa i need you,i miss you and i love you


MY darling: HIROSHI_NIZAM =)






p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH









Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D