Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 1 Ogos 2011

puasa pertama

Best kan if dapat berbuka nan family and bf yang tersayang tadi saya berbuka nan aunty n unclesaya jew sebab my mom and my dad pergi kuantan tengok nenek sakit saya nizam off h/p sedihh jew kan? taon ney puase macam tak dew pew2 pown petang tadi kejap kejap tgok jam kejap kejap tengok jam HAHA! Tak saba nak mamam saya tengok tv and baring sementare nak pukol 7,biler azan da berkumandang macam seronok jew nak mamam taon niyy saya nak puasa fulling if tak dew yang menghalang oke

nape kaw berubah biyy? akuh sayang kaw jew biyy? tade yang boleh gantikan tempat kaw sayaang..tapi hari ni kaw telah hancurkan hati akuh wahai HAIRUL NIZAM THANK YOU atas kata2 kau yew..





MY darling: HIROSHI_NIZAM =)






p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH






THIS SONGS FOR YOU
you're still the one

HAIRUL NIZAM





Gratisan Musik

Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D