Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Khamis, 4 Ogos 2011

you are the best that i have ♥



baju ni lah yang bakal saya pakai nanti awal bulan 9 ni b macam mana lah kalau2 saya tak adeh nanti kan dan saya dah tak boleh pakai baju cantik2 kat sana dah penad lah tangan nak menaip lagi k la




HAIRUL NIZAM BIN ABU HASSAN



iloveyou funking damn2 much biyy i never let you go my hubby

anak yang terakhir dalam keluarga

seorang yang manja,prihatin,bertanggungjawab dan penyayang

seorang yang kelakar,tidak kedekut( dengan saya jew => )

handsome boy



MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..










p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








THIS SONGS FOR YOU
you're still the one

I LIKE THIS SONGS biyy

HAIRUL NIZAM






Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D