Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 7 Ogos 2011

Tragedi 7 August 2011

7 August 2011 adalah tarikh yang akuh paling enad dalam hidop akuh aku pergi bandar wish birthday mus kiteorang makan Mcd ramai2 dengan my hubby ,mama bella,mus aqim,syafiq n aepul epy sanad2 nan kowg taw mama bella,awak tak perlu bertrime kaseh pada saya saya kan selalu adeh tok tolong awak,do you know why? bcoz saya anggap awak macam kakak saya walaupun kite sebaya and one more thing saya tak ada kakak sebab saya jee perempuan dalam siblings saya
i love you mama BELLA!
hairul nizam,saya happy dok nan family awak satu hari saya sayang kakak2 and mak awak dorang baik dengan saya
HAIRUL NIZAM hari ni awak dah sakitkan hati saya!
saya sebab awak dah janji dengan saya awak taw sendiri bukan macam mana awak tipu saya,saya takkan berganjak dan saya tetap dengan pendirian hidup saya untuk teros menyayangi awak seperti sebelom niawak sendiri taw kan saya sayang awak macam manesaya tak pernah mintak awak apa2 duit awak and harta awak,saya tidak memerlukannya yang saya perlukan kasih sayang awak dan perhatian dari awak selama 1 taon lbey tak pena kan saya mintak awak apa2 kansaya dah tersayang dan tergilakan2awak sayang baby cyntakan biyyTHANKS A LOT coz jadi couple,kawan baik dan jadi tempat luahan hati saya ni saya tak ade tempat mengadu selain awak b,b,i love you so much



itew sayang awak lahh biyy













p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








THIS SONGS FOR YOU
you're still the one

I LIKE THIS SONGS biyy

HAIRUL NIZAM









Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D