Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Rabu, 17 Ogos 2011

MY LOVE STORY

nƃɐן ʞıɹıן

Banyak persoalan yang berada di minda
Banyak tanda tanya dan juga kata kerja
Otak kata jangan hati pula kata ya
Hidup tak menentu adakah ini cinta

Banyak soalan banyak juga jawapannya
Kata hati dan rasa tak dibiar saja
Setiap yang berlaku ada kebaikannya
Harus pejam mata dan cuba apa saja

Pabila kau renung tajam-tajam mata aku
Ku rasa sesuatu rasa yang ku tak tahu
Ooh ini cinta remajaku..

created by:mia


MY PRINCE


baby tau baby banyak kekurangan tak sesempurna orang lain,tapi baby ada perasaan,sensitivity baby tak macam orang lain.
hati baby macam tisu,tak sekuat tak setabah biyy or orang lain


statement saya diatas tadi menyatakan yang saya tak macam orang lain
saya nak yang terbaik dalam hidup saya
if awak tak boleh menerima saya seadanya lebih awak fikir baik2 yew biyy awak berubah

saya hormat dan tabik springs kat awak do you know why saya balik rumah dan motor awak rosak kat KIP MART TAMPOI then awak tolak motor awak sorang-sorang sampai skudai mak aii jaoh rite baby sayang biy maafkan baby yew rumah kita dah la jaoh baby kat kat TAMAN DAYA b lak kat SKUDAI pagi esok nyew biyy mesej baby biyy kap biyy tak apeh2 cuma sedih tengok moto biyy tuw and biyy cakap nak tolak motor nak beli kereta pulak baby sedih taw tengok biyy macam ni tabahnyer biyy neyy kan npe baby tak macam biyy now biyy nan baby da saket,biy selsme and batuk baby pon same demam lagi last words aku cinta padamu

baby catat love story kita kat sini iyew kan abadi selamanya takkan expired date punye



MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..






p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



THIS SONGS FOR YOU NNH & MMA

this songs tok korang sesuai sanad2 HAHA!



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D