Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Jumaat, 19 Ogos 2011

JADI JANTAN JANGAN JADI BODO


hari ni nk story sikit ney,nak dgr tak pagi tadi kan aku on9 la rupanya dea nga gado nan jantan haram neyy nama dea tak salah aria mustika dea cakap besar berbual gampang taw tak dala wat taik nan aku macam hanjing jew kanaku macam nak bom jew kan hah mereka cerita jew kan aku knl kaw pown tak nak tipu boyfriend aku ley dengan aku sorry aku tak sebodo yang kaw sangke la jantan keberet name facebook deala kan nak taw tak

akuh and nizam on9 guna 1 account facebook akuh


dialog




20 hours agoNariaki Katsushika
im here
heheheh

20 hours agoMia Here
kenal ke?

19 hours agoNariaki Katsushika
bukan kita kenal ke?

19 hours agoMia Here
yeke?
bile eak kite kenal?
baru ke?

19 hours agoNariaki Katsushika
dah ingat ke kita kenal bile?

19 hours agoMia Here
bile ah ?
kt mne ?
dlm fb gak ea?

19 hours agoNariaki Katsushika
ni bukan mia kan?
buat x kenal lak

19 hours agoMia Here
betol laa mia

19 hours agoNariaki Katsushika
=.='

19 hours agoMia Here
oke bile kenal ?
tu je tnye

19 hours agoNariaki Katsushika
ni bukan mia
ni mesti balak mia
betul kan?

19 hours agoMia Here
abez tuh ?

19 hours agoNariaki Katsushika
balak mia

19 hours agoMia Here
abez kenape ?
kaw kenal dea kat mne ?
alamak ai
dah senyap ?
haish
kaw relex jer


19 hours agoNariaki Katsushika
hahaha
kenal kat facebook jer


19 hours agoMia Here
bile ?

19 hours agoNariaki Katsushika
hari tu

19 hours agoMia Here
ary ape?
hari tu bile?

19 hours agoNariaki Katsushika
x inga
asal nk tau sgt?

19 hours agoMia Here
mmang aku na tau sbb wa da macam laki dea bro
lu agak sikit
aku tnye je
hari tu bile

19 hours agoNariaki Katsushika
baru couple belum kawin lagi , ko nk kesah ape bro?

19 hours agoMia Here
yap
gua da kawin dngan dea
apahal
tade
lu na usya awek orang bagai ni apahal beb
tade cia len ke?
awek gua gak lu na jadi bahan
dala malas la na gado
kn
jap

19 hours agoNariaki Katsushika
bila kau kawin dgn dia? mia x bagi tau kat aku pun, nk bohong agak2 lah , tunjuk surat kawin baru aku percaya, awek ko tu setia sangat ke dengan kau?

19 hours agoMia Here
kenape?
dea melayan kaw?
hah
lu jmpe awek gua pon tak na mcm mcm hal pulak
aduhh

19 hours agoNariaki Katsushika
dia layan kowkow punya, asal?

19 hours agoMia Here
dea layan kowkow ?
kenape lu na kt dea ke pe ?
sbole bole pulak lu ni

19 hours agoNariaki Katsushika
tumpang air salah ke bro?

19 hours agoMia Here
oke ,
lu na tmpang air ?
lu datang tempat wa laa
skudai
sri skudai
lai
wa tnggu lu kt mcd skudai
malam ni
ape macam ade bran ?
lu jngan maen bngsat sangat dngan wa
lu klw na
lu men adeq lu sndri
wa dapat adeq lu wa kekar adeq lu depan lu
FUCK !

19 hours agoNariaki Katsushika
pehal lu!!wa bkan ape wa mau awek lu lyan wa jeer!leng2 lar!!haha!wa sngap awek lu!!lu gigi blum tmbuh abis mao lngsi ka!>>??pegi mati la wa x goyang lar!!

19 hours agoMia Here
lu tnggu
jap je

lu budak terenganu ?
hah
lu ni
meyh laa datang jb
skudai je
xpayah ckp bnyak
nanti muke lu bersepah t
wa malas na ckp bnyak kt dalam ni
sume lu bole kua naga
kepale harimau
lu bole keluar aa
tapi jmpe aku meyh
jom
mcd skudai

19 hours agoMia Here
tak pon burger king
lai laa

19 hours agoNariaki Katsushika
skudai tu tempat aku berak jer..lahanat la kau..sembag supa anjing..menyalak.
lu ingat wa goyang ke ape?
blah lah weh

19 hours agoMia Here
datang dulu
asal lu budak double ?
hah
lu jngan wa petik lu nanti
alamak
ariamustika
lu gua daa ade bkti jgn lu kne tampar
kaw neysape?
ak knlkaw kew?
hah
2 gf aku
skunk dea onl ini acc
aku on ini acc
sekarang lu na cakap apa sama awek gua
lu na kongkek dea?
cakap laa
jap
hey bodo cpt la ckp
kw sape?
aria mustika!!!!
kaw sape!
ckp arh skunk bodo!
dea perosak hbngan orang

tu je senang

19 hours agoNariaki Katsushika
lu x pyah taw ar wa spa..nanti lu taw spa gua..lu mau yg mna???

19 hours agoMia Here
Hiroshi nizam:dea ckp pew nan biyy?
hey bodo!
WA DAPAT ADEQ LU WA ANGKOT
kw ckp pew nan bf aku?
LU TNGGU
ak mne knl kw siak

19 hours agoNariaki Katsushika
lu pergi main dgn mak lu laa..kasi mak lu geli2..

19 hours agoMia Here
?
ASAL ?
SKARANG AWEK WA DA BACE BAI APE LU TULIS
NA CAKAP APE TADI DNGAN AWEK AKU?
NA SEKALI DNGAN AWEK AKu?
HAHA
LU SALAH ORANG BYE

19 hours agoMia Here
hey bodo!
ak mang tk knl mnusia nme aria mustika
HAHA!
kaw ney bai salah plih orng agaknyew

19 hours agoMia Here
WEYH
TAKOD KE?
LU MANA SEMPANG?


19 hours agoMia Here
asal tak blaz biler aku ade??kw ckp pew nan bf aku? kaw law tak puas aty ckp der

19 hours agoMia Here
LU MANA SEMPANG?
JANGAN WA TURUN TEMPAT LU
WA KEMAS LU CUKOP CUKOP
MELAYU KN ?
KE KAPIR?
KAPIR MCM MAK BAPAK KAW?

19 hours agoMia Here
hey aria mustika






then jantan keberet ney twos block aku dari friends dea adeh aku heran kew jantan kaw nak rosakkan hubungan orang lain kaw dapat pew tapayalah jangan mimpi di siang hari oke aku kenal kaw pown tak sila angkat kaki berambos la weyh apeh jenis kaw ney aku pown tataw la kan lpaz tuw kan aku check la kt inbox aku tersave im jantan keberet ney taw dea dah tuka name dari ARIA MUSTIKA kepada Nariaki Katsushika HAHA!!! apeh pown tabuley HAHA!!! BODO SIAK! kalau dea tak salah nape dea diam membisu








penempatan aku pown da taw skunk excited ouhh my boyfriend sedih sanad2 aku nak tinggalkan dea biyy law ikodkan hati limpa ney baby tamao jaoh dari biyy tamao tinggalkan biyy taw tak sedih jew kan law cakap pasal mende ney law ley baby nak dudok bawah ketiak awak jew kan tamao pergi mane2 taw tak



Pusat Latihan Khidmat Negara




Kumpulan 3 Siri 8/2011


NAMA
: NORAMIRA BINTI HAZLAN

NO. KAD PENGENALAN
: 930331015364



KUMPULAN
: 3

PUSAT BERKUMPUL
: DATARAN BANDARAYA JOHOR BHARU

NEGERI PUSAT BERKUMPUL
: JOHOR



NAMA KEM
: KEM PLKN HUTAN REKREASI AYER KEROH, MELAKA

ALAMAT KEM
: MAJLIS GABUNGAN BELIA NEGERI MELAKA





POSKOD KEM
: 75450

BANDAR KEM
: AIR KEROH

NEGERI KEM
: MELAKA



TARIKH LAPOR
: 10-SEP-2011

MASA LAPOR
: 9.30 PAGI

NPP
:

CATATAN
:



ney result PLKN aku





MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..








p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



THIS SONGS FOR YOU
you're still the one

I LIKE THIS SONGS biyy

HAIRUL NIZAM

Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D