Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Sabtu, 27 Ogos 2011

saya rindu awak


awak tahu tak betapa rindunya saya kat awak macam nak mati gantong diri jew kan

saya rindukan awak sebab minggu ni saya tak dapat jumpa awak seminggu kita tak jumpa dua-dua dah macam apa dah HAHA saya dah nak balik kampong sabtu malam sedih sebab tak dapat raya dengan awak tahun ni sedih je saya tak ada awak seyy tema baju raya kita tahun ni purple mesti hensem t awak bila pagi raya dengan rambot berwarna kan



tak apalah mungkin tahun ni kurang baik kan lagipun saya tak ada mood nak raya & balik kampung tau tahun depan kita raya sama-sama yer biyy balik kampung saya hee saya sayang awak penad la menulis stop la k boboboi





your sincerely,
MIA









MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..








p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH

Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D