Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Selasa, 6 Disember 2011

plkn ayer keroh mesti sumer taw kt mane? hee...kat saner aktiviti mang lasak glewhaha! aku blaja tts tempur tanpa senjata nk rse meyh dekad nan akuhaha! aku kt sane idop berkumpulan and kebanyakan yang masok kem ney daripada budak2 melaka separuh dari johor
(johor bahru and segamat),4 orang dari negeri sembilanmula2 akuh dok kat sana mang sedih glew coz jaoh dari bf and family akukyra cakap lau orang lain tak kenal aku nampak aku mcm sombongf aku cakap dengan fiza aku sihat aku tak nak pergi medic aku tak suka ubattapi aku tak nak pergi medic slalu aku pikir mcm mane la keadaan dea,shat tak dea? mcm2 aku pk siot...sedih aku...dak2 laki kat kem 2 hari2 kacau akuelakkan aku bajak jew pale dowg tuw haaa bosan aku rase nak balik cepat2 aku paling minat flying fox and menembak gunakan senjata M16 markah yang aku dapat 90% jewhemmmain kayak,kembara halangan,flying fox and wirajaya(masok hutan) aku da rsa mang seronok sangat2 mcm nak wat lagi jew hee...hari sabtu aku dibenarkan keluar pergi ke dataran pahlawan and A famosahp aku dpt hari khamis mang mayuk glew...kat kem ney hp dea bagi awal perghhh samok haha! then g mkn MCdonalds hah,kw adeh? tak der arn? haha! 2/12 pown tibaaku mang tak sabar nak balikbarang2 aku kemas 2 ari sbelom pnye semangat nak balik haha! aku balik naik bas plkn yang disediakansebelom nak naik bus aku sempat salam kawan2 adeh yang tak bagi aku balikkyra menangis bila tgok aku nak alek perghhh muka f heeefyza agy aku bantal dea sebAgai tanda ingatan AKU SAYANG KOWANG! AKU ENGAT KOWANG SAMPAI BILA2tak pena aku dapat kawan sebaik kowangney lagu tok kowang taw,if itew sedih itew selalu dengar lagu ney kan fiza? kan kyra? kan? kan?SELAMAT TINGGAL KAWAN2

KEM PLKN AYER KEROH,MELAKA =)





banyak kan celoteh baby kan biyy? mesti biyy bace blog baby biyy mesti pening and membebel panjang sanad hee > k la boboboi




your sincerely,
MIA



MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..








p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH


Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D