Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Sabtu, 17 Disember 2011

sedih sanadd



aku tak nak putus dengan dia macam mane lagi ea aku nak jelaskan kat kau easedih siak aku aku sayang kau la capitalmungkin ney dugaan bagi aku agaknye kan capital

aku memang tak ada jantan lain selain kauaku happy bila dengan kau selama ney siakaku bukan nak lari dari kenyataan sayanggimpian aku nak bahagia dengan kau 1 hari nantikau janganlah tinggalkan aku


aku takod dan taknak jadi macam dulu2 sebelom kenal dengan kau sayanggaku takod kehilangan kau biyy

created by:mia


MY PRINCE


baby tau baby banyak kekurangan tak sesempurna orang lain,tapi baby ada perasaan,sensitivity baby tak macam orang lain.

hati baby macam tisu,tak sekuat tak setabah biyy or orang lain


statement saya diatas tadi menyatakan yang saya tak macam orang lain
saya nak yang terbaik dalam hidup saya
if awak tak boleh menerima saya seadanya lebih awak fikir baik2 yew biyy awak berubah







banyak kan celoteh baby kan biyy? mesti biyy bace blog baby biyy mesti pening and membebel panjang sanad hee > k la boboboi




your sincerely,
MIA



MY darling: HIROSHI_NIZAM =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..








p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH

Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D