Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Sabtu, 12 Mei 2012

hangout bersama si Dia















hari ini happy glew kuwa dengan my Lovely aku kuwa dengan tira & ewan pergi tengok wayang cerita nongkrong kelakar kodd jalan cerita dia habis jew tengok wayang teros gerak pergi teluk cempedak pastu pergi makan kat KFCdengan dorang semuahappy dapat lepak same2 cam niyy selalu kan
kalau boleh aku nak selalu dengan dia jew sebab aku tak lame kat sinimungkin satu saat nanti aku mesti teringat & rindu kenangan dengan dia nanti macam mana pown aku sentiasa tunggu kau biyy last aku nak cakap aku happy dengan korang semuaILOVEYOU AZMIR




saya berjanji akan:kongsi masalah bersama

:sentiasa bersama dengan awak

:terima awak apa adanya

:saya mao hidup semati dengan awak

:saya takkan cari penganti selain awak



saya akan bila:awak sakitkan hati saya

:awak marah saya

:jika awak curang

:jika awak hilang dari saya

:awak tinggalkan saya sorang2


i never let you go biyy










MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..








p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D