Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 14 Mei 2012

luahan hatii saia



saia tak tahu nak luahkan perasaan ini kat sape tapii cuma kat catatan/blog niyy jew yang saia boleh luahkan pew yang saia simpan




mohamad azmir

lelaki ini yang telah mengubah cara hidup akukawan2 aku cakap kesian azmir dapat awek macam aku yang masok air & kasaraku nak ubah tapi bila aku fikir balik buat apa kita nak jadi hipokrit lebih baik kita jadi diri sendiri kaninilah adalah prinsip hidup akuThis man was very patient with my behaviordia seorang yang memahami,penyayang auw% & suka manjakan aku


 love you like a love song with our story 


if you all nak tengok full picture click jew okayy # THANK YOU


niyy aku copy * paste ape yang dia chat dengan kawan aku kat facebook dalam diamx2 sorry biyy


baby bukan tak nak percaya biyy tapi masa lalu aku buadd aku tak percaya dengan semua manusia yang bernama lelaki 









baby da lost contact la dengan Nizam tuhh dh tawar hatii dengan dia biyy janganlah risau yew Ɩ ˩ѲѴЄ ƳѲƲ



tergamam baby baca im dekat facebook biyy cakap macam niyy dengan tira

  biyy selalu cakap pasall kawen dengan baby kan mengada

baby nak cakap 1 jew yang baby sayang sangatt dengan biyy & i want to apologize for the offense that much I do dear 



ILOVEYOU AZMIR


saya berjanji akan:kongsi masalah bersama

:sentiasa bersama dengan awak

:terima awak apa adanya

:saya mao hidup semati dengan awak

:saya takkan cari penganti selain awak
saya akan bila:awak sakitkan hati saya

:awak marah saya

:jika awak curang

:jika awak hilang dari saya

:awak tinggalkan saya sorang2


i never let you go biyy








MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D