Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Selasa, 15 Mei 2012

im so sad today

Hey hey!

Hari niyy punya cerita sedih laa aku just gurau jew mang aku dah perangai suka mengusik orang dari perasaan nak bergurau tuhh jadi gadoh pulak tapii tapela,dia bukan untuk aku kodd
ekhemhem. . . Hello,im mia


menghitung harii nak balik Johor BahruIMISSYOUALLI want 2 go back to my hometown
relax Mia and take time to forget himkau mestii kuat dear jangan mengalah
ILOVEYOU AZMIR


saya berjanji akan:kongsi masalah bersama

:sentiasa bersama dengan awak

:terima awak apa adanya

:saya mao hidup semati dengan awak

:saya takkan cari penganti selain awak
saya akan bila:awak sakitkan hati saya

:awak marah saya

:jika awak curang

:jika awak hilang dari saya

:awak tinggalkan saya sorang2


i never let you go biyy








MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH




Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D