Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Rabu, 16 Mei 2012

tiket ouhh tiket

Hey guys!
MIA HERE
Hari ni happykodd ?

pagi tadi pergi kelas kol 9 pagi & buat wayar kabel internet masa nak gunting wayar terhiris jari sendiri pulak dah aiyyoooo...huh! lecturer suroh cuci luka aku buat tataw jewaiiyyyooooo . . . . banyak degill ini minahtapi walaupun jari aku berdarah aku punya kabel internet(amali) berjayaouhh God,thanx!
lepas habis kelas aku temankan tira beli tiket,aku dah beli dah minggu lepassampai kat kaunter tiket tanya tiket 18 haribulan ni ada tak ? orang tuhh kate ade seat single 6C tekejut aku sebab aku punya seat 5C tira duduk belakang aku nanti . . . Ouhh God,im so feels very grateful today
sebab ada kawan temankan sampai ke Johor Bakru nanti
tiket mia&tira ^_^





 love you like a love song with our story 


ILOVEYOU AZMIR


saya berjanji akan:kongsi masalah bersama

:sentiasa bersama dengan awak

:terima awak apa adanya

:saya mao hidup semati dengan awak

:saya takkan cari penganti selain awak
saya akan bila:awak sakitkan hati saya

:awak marah saya

:jika awak curang

:jika awak hilang dari saya

:awak tinggalkan saya sorang2


i never let you go biyy








MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D