Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 6 Januari 2013

Aku Tertipu & Ditipu

Dear Diary,
4 JANUARI 2013
Ya Allah,dugaan apa yang datang pada Aku niyy Ya Allah
Dugaan datang secara Aku tak menduga and tak menyangka
malam tuhh Aku online macam biasa la kan,tiba2 kyla anta IM kat Aku dia tanya manaAzmirbeli bb aku cakap la Azmir tadew bb pastu kyla siap bagi bb pin and nama Azmir Mr Simple dia kata pic azmir berderau jantng and aku rasa seram sejuk dibuatnyerMyu col aku dia tanya esok aku ada kelas kew tak aku cakap la tadew dia ajak aku kuwa aku join jewla then aku ajak myu g kedai azmir aku g saner aku pown apa lagi mintak bb pada azmir,azmir tak mengaku mula2 kyla col aku byk kali dia suruh aku amik dia.
Terdetik kat hati aku nak mintak hp azmir,aku check dekat sent mcg dia,dia mintak bb pin kat abang dia suruh abang dia rahsiakan dari aku,last aku taw jugak hahterkantoi la kat situ,tapi dia still tak nak mengaku lagi tuhh
Aku blah dari kedai dia taw then aku amik hp azmir,pastu miyu yang berbual dengan azmir...azmir mengaku dia ada bb tapi dia dah jual tengoklah,dia dah tipu aku lagi.Azmir anta mcg kat aku,dia mengaku lah yg dia ada bb then dia kata dia dah jual bb tuhh sbb dia taw kyla nak wt report..tapi aku still tak ley blah dgn jantan niyy sbb apa taw,dia anta mintak bb pin abang dia petang tuhh takkan secepat tuhh dia jual bb tuh? Aku tak terkata apa woii time tuhhAku tak sangka dia tipu aku macam tuhh sekali
Keesokan harinya,kyla suruh aku bagi alamat umah azmir aku bagi lahh,aku col kawan2 azmir last2 azmir mengaku yang bb tuhh pada dia,persoalan dalam kepala aku samar2 ag weyh,aku tanya dia kat bb tuhh kai sim ape dia kate tak pakai sim,pastu tbe2 dia cakap dia kai sim maxis..aku mintak no maxis dia taw,dia tak nak bagi aku no..dia cakap masa dia beli bb tuhh dalam tuhh dah ada sim kad maxis...boleh masok akal tak gitu? dia bodohkan aku siak! taley blah HAHA! law dia tipu dak umur 15/16 tahun tapewla gak,niyy dia nak menipu umur 20 tahun mang tak la kan? HAHA!ADA JUGAK MANUSIA MACAM NIYY KAN? HAHA!mati pown lagi baik arh kan?


Kadang2 perempuan menangis bukan sebab dia putus asa dengan hubungan 2 tapi sebab dia penat jaga hati lelaki yang tak pernah memahami dia sampai hati dia sendiri terluka





p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH





6 ulasan:

Nur Afifah Suleiman berkata...

sabar jelah kawan..
pe yg mia tulis..sume btol..
prmpuan selalu menangis bkan sbb putus asa..tp dh trlalu lama bersabr..cuma laki je xthu kan..

p/s:dont be sad.. (^^,)

mia here :) berkata...

okayy afifah :)
thanx sebab paham aku :) memang lelaki tataw pown tapi tulah dia belom paham lagi perasaan perempuan mcm mne :)

Dhea Ahmad berkata...

mia, aper yg bleh akak ckp...bersabar dik...ingat Tuhan tu adil...dah takmo nanges sedih2 ya

mia here :) berkata...

okayy kak thanx yew kak :)

Cześć, jestem Kasia berkata...

nice blog!
i am your new follower, hope you will follow me back!

mia here :) berkata...

okayy,i will follow u back okayy dear :) dont worry :)

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D