Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Jumaat, 15 Mac 2013

Aku cinta separuh mati

Dear Diary,
Hari niyy Aku menghadap laptop tak tahu nak buadd apetiba-tiba jew Aku terima 1 mesej dari insan yang paling bermakna dalam hidup Aku mohamad azmir bin sarif, Bila Aku bace jew menitis air mata Aku,u alls nak tahu tak ape isi kandungannya sampai membuatkan Aku menangis and terharu?


Bb aq nk jjr kt kau..start mle2 kau pndah jb syg aq kt kau makin kurang tw x..tp sjak kes k.jue,aq jd syg gle kt kau..aq jd pyh lpe kau..mne2 aq g slalu igat kau..aq slalu tenung pic kau dlm dompet aq..bz mne aq,aq ttp igat kau mia..now bru aq tw kau la CINTA aq..kau bidadari dlm idop aq..aq snggup bnuh spe rampas kau dri aq..skrg kau pgg sblah dri hti aq..pgg smpai aq mati tw!!simpan msj ni klu aq da sarung cicin kawin kte kat jari kau nty k..



Menitis air mata Aku bila terbaca mese dari Si Diatiba-tiba ayah masok bilik Aku ayah tanya kenape mata tuhh? Aku cakap ape taw "niyy hah sedih glew bace blog kawan padahal nak kalis,ayah duduk kat hujung katil,ayah cakap pasal Azmir ayah nasihatkan kaunseling Aku kaw2 Ayah suka sangat kat Azmir matang tak macam "Si Jendul" (nizam) Azmir tuhh sayanggsangat kat along sambil tunjuk mesej dari Azmir,dia ade pasang angan2 nak kahwen dengan along,ayah suka lelaki macam niyy bolehh buadd menantu" pastu yang selebihnyer ayah nasihatkan kaw2 punyer sampai Aku pandang laptop sambil menangis baru ayah keluar dari bilik,dalam hati Aku terima kasih ayah kerana restu hubungan kami yang terjalin selama 1 tahun 2 bulan 2 hari Bila Aku rindukan Azmir jew Aku selalu dengar lagu sedetik lebih-Anuar zain sambil menangis betapa rindunya Aku kat Azmir


AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(

iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH







Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D