Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Rabu, 27 Mac 2013

tak taw la dia ingat kew tak eah?

Dear Diary ,
Hari jadi Aku 31 Mac boleh dihitung pakai jari jew niyy yeayy! but Aku tak tahu laa dia ingat kew tak birthday Aku.Tapi yang paling masyuk birthday Aku jatuh hari ahad and 30 and 31 mac niyy ade jomheboh Aku excited nak pergi :D ade kawan-kawan Aku yang prihatin kat Aku uolls nak tahu reason nyew? hehe

Reason nyew ade yang bagi Aku tiket percuma pergi kew gambar tapi sayang ade 2 tiket jew and siti nurhaliza datang buadd concert best kodd ade yang nak turun dari seremban datang JB nak wish celebrates and open table kat The Zone and kawan Aku tuh nak suruh jomheboh wish my birthday malam tuhh  Ya Allah bertapa seronoknya hidup niyy bila rasa dihargai kan kawan-kawan ???
Dalam kepala hotak Aku niyy terpikir kawan-kawan Aku ingat birthday Aku and nak celebrates birthday Aku tapi ma Boyfriends macam tak ingat jew birthday Aku apak sedih yall Aku niyy mang patot dilayan macam niyy kew? birthday Aku tahun lepas dia (Azmir) orang pertama wish Aku and dia bagi Aku hadiah Aku jew yang ambik berat pasal dia tapi dia macam tak kisah jew Si Dia cakap sabar,tak lame jew lagi nak kahwen perggghhh! hidup Aku sekarang kosong kosong kosong Aku nak cakap yang Aku rindu Si Dia (Azmir) kat sini





AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(

iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D