Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 31 Mac 2013

surprise :)

Dear Diary,
29 Mac 2013
Hari niyy rutin Aku macam bise lah kan pergi kerja pukul 9 pagi balik pukul 9 malam fuhhh penat tapayahla cakapkan HAHA! Ayah ambik Aku macam biase tepat pukul 9 malam tapi hari niyy Aku kuwa lebih awal tak macam hari-hari biase HAHA! sampai jew rumah Aku tengok rumah gelap jew dalam hati Aku mana laa mak and adik2 Aku pergi takkan laa tadew elektrik pulak rumah orang lain ada jew elektrik kanAku pown tanya lah ayah


 ME : Ayah,kenape rumah kiter gelap ea? mak dengan adek mane?
AYAH: Rumah tak ada elektrik

Me : bila melangkah masok jew ada sebijik kek dihiasi lilin2 hehe Tergamam Aku sekejap
MAK: Happy birthday my daughter just for you
ME : Kan birthday along lambat lagi? 31 MAC?
MAK: Saje sambot awal angah kan nak pergi belajar semula,nak balik kluang
ME : Okayy *sambil duduk depan kek harijadi







AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(

iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D