Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 31 Mac 2013

happy birthday to me :p 20 years old

Dear Diary,
31 MAC 2013
Detik pukul 12 tengah malam Aku teringat kat Dia,Dia tak ingat kew birthday Aku niyy? tiba-tiba jew mood Aku terus hilang sedih melanda menitis air mata Aku Sebelum niyy birthday Aku tepat pukul 12 tengah malam Dia orang yang pertama wish Aku tapi tahun niyy tak ada pown mungkin Dia dah tak ingat tarikh penting dalam hidup Aku lagi *makin menitik air mata Aku jatuh mood terus melayang and 


tertidur dengan linangan airmata

Terjaga dengan deringan lagu Aku pelat-Salammusik feat Ziondread tengok my husband col biar betol *mata sambil tengok jam kat dinding pukul 12.55 tengah malam perbualan Aku dan si Dia bermula

MY HUSBAND: Baby,happy birthday..sorry late tidur kew?
ME: thanx biyy,aah tidur..ingatkan biyy dah tak ingat harijadi baby lagi dah,dah tak ingat kat baby
MY HUSBAND: eh mane ade ingat cuma busy kerja kan? mane ade lupa my wife kan?
baby nangis taw erm,biyy dah tak busy kew? tak wat kerja?
MY HUSBAND: dah tak busy dah,nga wt kerja laa niyy,pegilaa tidur esok kerja kan?
ME: yewlaa okayy
MY HUSBAND:Love you bye
ME: loveyou too bye2


Aku tengok ada banyak miscoll and ada mesej dari kawan-kawan yang wishes Aku yang paling teratas nama kak jue love a lot for my beloved sister hewhew dekat tagged,facebook seramai 455 orang warga facebook and warga tagged bila ditotal yang wish my celebrates hari niyy paling ramai wishes adalah warga tagged THANK YOU SO MUCH YEAH
1.20 TENGAHARI
Aku terpandang dekat rak almari ada 1 kertas macam pelik jew cara dia tampal,Aku terbalik kan then see? ada ucapan dari member Aku terharu seyhh erm THANK YOU NADIRAH BINTI RAHMAT





AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(

iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D