Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 22 April 2013

Terima kasih Azmir :)

Dear Diary,
Aku tengok jam pukul 12:09 tegahari Azmir tak mesej Aku pown selalu nyer dia ngantok macam mane pown still mesej Aku walau 3 mesej pown Aku col dia,kali yang ketiga col dia reject kena voicemail pulak tuhh perghh tak macam sedih lak Aku dengan dia hantar mesej maki2 Aku bagai sebab dia nak mengantok erm Aku balas dengan jiwa yang tenang sabar jew walaupun Aku tahu Aku sebenarnyer bukan jenis yang penyabar
Harini Aku makan dengan kau biyy erm Aku tak mintak pew2 doe dari kau cuma nak mintak kasih sayangg dari kau jew kau suka maki2 Aku erm tapewlaa dah tuhh nasib Aku agaknyer dari Ex Aku dulu2 sampai ler kew kau Azmir



Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikan :)








wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D