Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Selasa, 7 Mei 2013

gaji 9 Ribu?

Dear Diary,
yeayy Aku dapat tawaran dari kawanku psssstttslow sikidd volume nanti orang dengaruolls nak taw apa yang Aku rahsia kan niyy tak? sebenarnya Aku dapat tawaran dari kawanku di Seremban untuk handle business dia kat KL bulan 6 niyy niyy pergi Batam borong barang2 dia bagi 9 Ribu pada Aku termasuk duit sewa rumah,makan and so onkawan Aku kata nak belanja Aku baju dari Batam yesss
So? macam mana niyy? Aku pown garu kepala sambil mesej dengan my lovely husband
Antara perbualan Aku dan my lovely husband





HUSBAND : Biyy tolong business tuhh nanti 
ME : Betol ker?
HUSBAND : Betol la..xla kau mengatal 
ME : Mana ade hehe ^_- nanti nak pakai skirt semula :) 
HUSBAND : Boleh,time biyy ada 
ME : dalam hati berkata (AlaaaAaa aisseyyh man ) HAHA!







wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D