Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 26 Mei 2013

rindu kan Si Dia

Dear Diary,
Pagi tadi Aku tak boleh nak tidur,Aku ambil h/p then call my beloved berbual dengan Dia belum sempat Aku nak cakap Dia dah sembur Aku dah HAHA! He said taw lah JDT menang Dia bukak cerita pasal bola lah pulak HAHA! weolls bergurau2 dah lame rasenya tak bergurau macam niyy rindunya kat Si Dia.Aku tengok youtube group fourteen yang hensem2 belaka,ada sorang ahli fourteen nama ameer pakai cermin mata hitam and pakai baju warna hitam muka Dia sama macam my beloved Azmir ermm rinduku meluap-luap tiba2 jadi sedih semula kalau uolls nak tahu niyy laa adat orang bercinta jarak jauh macam2 dugaan yang Aku terima selama Aku berhubungan dengan Dia.Bukan apa,mula2 tuh memang manis lama2 tuh jadi pahit,masin pula.Around pukul 5 pagi baru Aku boleh lelap kan mata niyy hah then pukul 7.30 pagi siap2 untuk pergi kerja walaupun hari Ahad
Aku terlalu sayangkan hubungan niyy,Aku tahu Aku bukanyang terbaik or anything else but Aku berusaha nak jadi yang sempurna walaupun Aku tahu bukan senang nak jadi macam tuhh.Aku terlalu rindukan Si Dia,Rindu nak makan sama-sama,Rindu nak menyakat and bergurau2,ejek mengejek,lepak kat TC,4 bulan Aku tinggalkan Dia.Dia seorang yang kuadd berkerja hewhew
Haritu syarikat SYABAS call Aku,punya lah happy uolls tapi dalam pemikiran Aku ligat berpusing 360 darjah.Nak tahu tak sebab apa uolls? sebabnya kat sana Aku tadew sape2 taw yang kedua Aku hidup sorang2 yang ketiga tadew transport untuk Aku pergi kerja nanti.Merantau tempat orang bukan senang uolls macam-macam cabaran kena tempuh.After Aku habis praktikal pihak SYABAS suruh Aku call dorang.Macam-macam Aku apply SPAJ,MPJB,area Johor Bahru,Melaka and Seremban,Aku siap hantar sekali dengan resume Tira sekali okayy NGAM! HAHA!




AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(


iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D