Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Khamis, 30 Mei 2013

Terima kasih biyy

Dear Diary,
Sekarang pasal bola JDT lawan Pahang jadi isu tergempar uolls HAHA! :D kekecohan di Stadium Darul Makmur menjadi perbualan orang ramai.Orang Pahang tuduh Orang Johor,Orang Johor pula tuduh Orang Pahang yang mulakan balingan batu pada penyokong-penyokong yang lain.Penyokong Pahang membaling batu pada penyokong JDT,manAku fanatik dengan fans JDT,yang paling Aku tabik sekali bila penyokong-penyokong dari Pahang nak menyerang penyokong JDT,ada barisan penyokong JDT membuat rantaian menghalang daripada penyokong diapa-apakan oleh Pahang.Semangat kekitaan macam niyy laah yang kita nak :)Aku pown tak sangka yang penyokong-penyokong sanggup mengorbankan diri demi negeri Johor Darul Takzim yang tercinta :)Ayah aku suruh aku mesej bawak tiang gol bawak balik rumah terserlah keserpontingan ayah ku hehe :)
fans JOHOR DARUL TAKZIM
Semangat macam niyy lah kita mahukan

Pengakuan dari Penyokong Pahang sendiri

Dah-dah lah tuh nak cerita pasal bola sepak hehe :) now nak cerita pasal my husband pula.Now Aku tengah menunggu panggilan Tenaga Nasional Berhad untuk interview.


Perbualan antara Aku dan Azmir


Me: B,baby takut jadi lupa biler bby dah ada kat atas nanti,takudd lupa kat b jew
Azmir: B taw bby bukan macam tuh b taw
Me: Nape b yakin bby macam tuh? Azmir: bby kan syg b ketat..takkan bby nak lupa b mcm tuh jew..see? bby boleh buat
Me: Memang sayang kau sangat-sangat
Azmir: B taw bby sayang b
Me: sayangg sangat dengan budak degil yang masham niyy
Azmir: b,abah marah aku sebab tak jawab call kau

Tak pernah missed pown mesej dari Dia walaupun kami duduk berjauhan ececece ayat HAHA! SUMPAH! memang susah cinta jarak jauh niyy Now Aku tengah tunggu panggilan dari Tenaga Nasional Berhad (TNB) untuk interview




AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(


iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D