Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Rabu, 12 Jun 2013

Dia :'(

Dear Diary,


Aku tak tahu nak cerita nak cuhat isi hati Aku niyy hah terasa bodoh pown ada,sedih,kecewa semua ade except happy lah yang tadew sekarang niyy.Aku saja jew nak buat Dia marah sebab saja nak menguji Dia kat facebook Dia kalau update status chill bro what? chill bro? its ridiculous okayy Dia tuh panas baran sebenarnya.Betol lah istilah BILA KITA SENANG RAMAI ADA DENGAN KITA,BILA KITER SUSAH TADEW YANG DATANG DEKAT DENGAN KITER melainkan RAKAN SETIA OR ORANG TERISTIMEWA DALAM HIDUP KITA.Aku tak tahu macam mana nak sedarkan AZMIR dari mimpi Dia tuh sebab Dia lebih pentingkan member2 lame Dia dari Aku.Aku bukan apa cuma rasa terkilan sikidd jew sampai menipu Aku semua sedangkan Aku banyak berkorban untuk Dia.Dulu,bila Aku tak hargai pengorbanan Dia kat Aku he very angry,u know that? its not fair.So,malam niyy Aku memang nak buadd kau sakidd hati biyy biar otak kau berfikir sikiddTolonglah bagi baby peluang tok rase dihargai macam mane biyy hargai baby dulu? pleaseee
Even kita selalu gaduh Aku tetap sayangg kau :) saje cari pasal dengan ko biyy malam tadi im still love u walaupun baby taw sayangg biyy dah kurang :/ tak macam dulu :) but I know im not Mrs PERFECT :) kalau Aku tadew t belum tentu siapa boleh tolong and tahan dengan perangai kau biyy :) Aku niyy jewlaa yang setia dengan kau biyy, Aku sanggop buat apa jew asalkan kau happy jew kau jew tapena nampak tuh semua
Macam yang biyy Aku selalu cakap yang Aku kuat membebel.So,sampai sini jelah penulisan Aku untuk harini yew





AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :

i missyou a lot Dear :'(


iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D