Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Jumaat, 28 Jun 2013

Percintaan dan persahabatan

Dear Diary,
18/6/2013 up to kuantan hewhew my love tak sabar sangat nak jumpa and dinner together waaahhh dalame tak makan sama2 rindu sangat.After dinner my love ajak keluar pergghhh! keesokan hari,habis jew kelas my love mesti spent time with me sampai ke tengah malam maklumlah dah 4 bulan tak jumpa kan? hari2 Dia temankan Aku.
23/6/2013
Sampai jew My love kat rumah,Dia mesej Aku Dia cakap
my love: Selame seminggu ni,B da dpt bagia mcm kite dlu..thanx bb..good luck esok..jgn hampe kn b,.wt btol2..ily amira
lupa pula Aku nak bagitahu yang keesokan harinya 24/6/2013 Aku bakal menduduki final Exam.Pagi tuh Aku pergi ke kolej and watlek jew depan kawan-kawan.Ujian start pukul 10.10 minit agak lewat mula nya.Aku dapat jew kertas ujian teori terus jawab dengan fulled confident.Lebih kurang pukul 11 pagi Aku dengan confident nya letak pen and kertas sebelah kanan dan keluar dewan dengan penuh senyuman ececece HAHA! after Aku keluar dewan kawan sekelas Aku 3 orang menyusul dari belakang HAHA!
Result kelaur pukul 12 tengahari sebelom pukul 12 tengahari Aku masuk dewan semula tengok ade 3 paper repeat jantung Aku berdebar giler Aku mengharapkan seribu kejayaan.Orang yang bertugas menjaga Aku mase dalam dewan menyebut name 2 orang rakan sekelas Aku orang yang ketiga nama yang disebut adalah Aku,Aku tengok muka Dia Aku ingatkan Aku repeat rupanya Aku adalah salah seorang dari 4 orang yang markah Teori yang paling tinggi.Ya Allah,terima kasih :) pagi-pagi buta my love dah mesej tira Dia tanya sama ada Aku pergi Exam kew tak? HAHA! takodd sangat Aku tak pergi hehe Aku balik dari kolej jew my love terus datang jumpa Aku mase Aku banyak habis dekat Azmir loveyou biyy
25/6/2013 Exam Amali final Exam JPK Tahap 3 Ya Allah,bertapa susahnya exam Amali niyy ada lagi 10 minit lagi Aku terus menangis server niyy tersangatlah susah dengan tiba2 PC Aku terpadam ujian paing besar Aku terima sedih sangat last minutes kedua-dua PC Aku dapat connect set ipconfig alah korang bukan tahu pown kan? HAHA! nasib baik Aku lulus markah Aku 38.68 boley lah tuh asal lulus dan layak dapat sijil Tahap 3 sudah lah kan2? After balik dari kolej,my love datang rumah sewa and keluar dengan kawan serumah pergi makan together and tengok cerita Teduhan Kasih tetiba Ina kawan sekelas ku col tanya kat mane ia ajak pergi funfair Azmir lak cakap pergi Teluk chempedak.Lepak dengan dorang kacau bapok time tuh pukul 3 pagi around pukul 3.45 Aku balik sebab mengantuk sangat HAHA!


 

Tiba mase tok Aku pergi,Ina ciom dahi Aku loveyou my friends Ina,Fiqah,Akim and my love temankan Aku sampai Aku naik bas erm around pukul 4 bas baru gerak.my love dah standby cermin mate takod airmata turun Aku tahu perasaan Dia.Dia hantar mesej kat Aku macam niyy my love: Seminggu bb kt sni..b rse sehari..em (keluar setitik demi setitik air mata Aku jatuh)


AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355



 antara aku dan Si Dia :


i missyou a lot Dear :'(


iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH








Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D