Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Ahad, 27 Mei 2012

diakah yang terbaik?


Hye peeps,,
hidup tak semuanya sempurna kan? belajar dari kesilapan masa silam yang telah kita pernah lakukan & ucapkan

begitu juga dengan aku
aku manusia biase juga tak sempurna mana pown tapi perlukan sokongan moral dari orang sekeliling aku juga
selama aku couple dengan aku selalu tunjukkan keegoan aku depan laki
tapi sejak si dia hadir dalam hidup aku si dia telah mengubah hidup aku banyak nasihatkan aku
tapi aku degil tahap gaban tak nak dengar ape yang si dia cakap makin si dia cakap makin aku buatt
aku selalu buat dia marah tapi dia steady cool jew kan? hah macam mane tuhh? HAHA! tapi aku sallute dengan si dia
semalam kan si dia hantar mcg kat nizam my ex boyfiee kitee then dia cerita macam2 kat si dia taw
sampai aku mintak putus dengan si dia,si dia atas moto nangis taw tuhh pown tira yang bagitaw aku
kak jue pown sedih aku putus dengan si dia
fareed pown im aku tnya kenapa dengan aku & si dia taww
masa si dia tinggalkan aku mak aiii hati aku sedih taw! si dia tak pernah macam tuhh dengan aku
aku nangis taw! makk oiii
tira pown join aku nangis sekali & tira suka aku dengan si dia & cakap dengan aku mane 1 intan & mana 1 permata
baru aku taw si dia tuhh bernilai bagi aku walaupun si dia tak sehensem ex2 aku sebelum ni
si dia yang paling aku suka bersifat sederhana jew
aku telah memilih si dia dari nizam
tadi ayah aku col & tanya macam mana aku & nizam(my ex) nizam ada hantar mcg kat ayah
ayah sukakan si dia ayah bagi suntik semangat baru kat aku jangan sesekali rasa down
ayah cakap azmir mcg ayah tapi ayah tak balas ayah cakap ayah saja jew tak nak balas mcg azmir ayah nak tengok dia boleh tak selesaikan masalah dengan baik,boleh tak menjadi nasib lahh aku ada mak & ayah yang sporting glew ;D sayangg ko la ayah
azmir,tira & syasya taw yang family aku semua sporting glew hee
tataw nak writting apa lagii taw,,
tangan pulakk dah penat nak menaip niyy,kbye!
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D