Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 29 Oktober 2012

Jalan2 bersama family besar time Raya Korban

Dear Diary, 



mula-mula sekali family Cik malek datang umah aku beraya kat umah pastu siap-siap nak pergi umah ayah cik umah uncle i hehe total semua 5 buah family yang ikut trip pergi Tiram
Lebih kurang dalam pukul 10.30 malam gerak pergi Bandaraya and singgah pergi segett jalan-jalan nak cuci mata aku tengok la HP aku line celcom aku tapi line singapore masok dalam HP aku habis la kredit aku cam siall jew adat la tuhh kan? dah namanya berjiran dengn SINGAPORE kan? HAHA! pastu snap picture dengan family ramai-ramai
After snap picture terus pergi makan kat Dataran Bandaraya JB at berhampiran Stulang Laut kat Steam Boat then balik rumah



gambar masa kat Bandaraya Johor Bahru








AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355




 antara aku dan Si Dia :






iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D