Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 29 Oktober 2012

trip to gambang water park :)

Dear Diary,
happy nyew pergi gambang and hari tuhh 17/09/2012 gak birthday my yayang penadd la gak tapi pengalaman taley aku lupa,bertolak lebih kurang kol 10 pagi and sampai sana lebih kurang 1 jam lebih taweprgi sana dengan sayafik,hafiz and tyra naik motor 3 buah motor yang pergi. masa dok dalam pelampung aku tak pikir panjang terus terjun then aku lepas pergghhh! naseb ada penyelamat yang selamatkan aku hehe abang hensem sebab selamatkan saya.Malu mak oii tak terkata semua tengok aku
gambar kawan-kawan :)







AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355




 antara aku dan Si Dia :


iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D