Setiap kepahitan akan kita telan tetapi disebalik kepahitan ada tersirat kebaikansaia mesti belajar hidup tanpa Si Dia
Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers




GULA-GULA KAPAS SAIA MOHAMAD AZMIR BIN SARIF I LOVE HIM SO FREAKING DAMN MUCH 28 FEBRUARY 2012 THE DATE TAKEN walaupun saia selalu gado dgn dea tapi saia tetap sayang dea sanad2

Isnin, 29 Oktober 2012

Trip to kl at Sri Pentas

Dear Diary,
11/10/2012 aku ikodd trip kolej PSDC pergi Kuala Lumpur sebab kolej aku dapat jemputan ke Sri Pentas TV 3 masok tv woii HAHA! tapi rancangan Tanyalah Ustazah TV 9 tapi tidur dalam bas tak selesa woiii dahlah tinggalkan yayang aku sorang2 sian dia
aku tinjau2 fara fauzana,ikhwan and faizal masa dalam konti HOT FM hehe jahat tak? aku lambai tangan kat dorang,dorang lambai balik..tak sombong taw :)










pastu aku nampak fizo omar then aku teros pergi kat dia,jap g teros dak2 niyy serbu pergghhh! siot glew tapi aku sempat berbual dengan dia walaupon sekejap and amek   picture berdua













last sekali pergishopping at The Curve dengan kak yaya,tyra and shasha,pastu aku dengan shasha beli baju sama warna gold lawa beb tengah offer time tuw.aku beli seluar and bajugambar masa kat KL baju harga sebenar RM 49OFFER harga RM 14.70 harga seluar pulakRM 89 OFFER hargaRM 26.70 total semua RM 41 ringgit lebih :)




AKU CINTA KAU MOHAMAD AZMIR BIN SARIF 930917-13-5355




 antara aku dan Si Dia :


iloveyoumuchymuchy
wa sayangg lu biyy
MY darling: MOHAMAD AZMIR =)

p/s: DONT TAKE HIM FROM ME, plz allowed owkeyh..



p/s: ini adalah luahan 100% dari hati saya , MACEH



Tiada ulasan:

im MIA :) i dnt care wht people talking bout me 'do i care bitcher! 'sporting,caring & others,i want to be myself im not hipocrit :D Thank You :D